gratis besöksräknare

Blogga 3 gånger om dagen........

...tycker min tonårsdotter att jag ska göra nu, när jag faktiskt skaffat en egen blogg.
Hohoho!!! Hur ska jag hinna med det? :-)

Idag var jag och Jessie iväg till skogen med hundarna. Fint och klart väder när vi gick utanför dörren, och 1 timme senare kom vi hem som isskulpturer. Snön kom vräkandes i vågrätt läge och piskade oss i ansiket, så man fick kisa mellan ögonfransarna för att hitta hem. Precis det vädret jag längtat efter, men det kunde väl ha kommit när jag
satt hemma i soffan, med en stor latte cinnamon och en schysst heminrednings-tidning?!

Det gräddades pannkakor till middag, med lite vispad grädde och ett gäng olika sylt-sorter. Jag kunde lätt ha proppat i mig ett par till, men de tog slut snabbare än man hann säga: sju sköna sjögurkor. Lika bra det för jag har alldeles för många extrakilon att släpa på. :-/

Jag måste köpa en hårfärg/toning i morgon till min yngsta dotter. Hon tonade håret igår från guldblont till en kastanjebrun färg , men det blev ROSA!! (?) Hon förklarade glatt att nu kan hon ju bli såndär "emo" som hon gillar. :-)

I morgon är det tvättstugan som gäller, och jag har även lovat att möblera om Feffes rum. Jag har gjort storasysters rum redan (Jamie). Slänger in lite bilder på hennes rum medan man fortfarande kan se det i städat skick. ;-)



Jamies underbara antika franska järnsäng, Målad i "shabby chic-stil", med kviltat lapptäcke/överkast.




Myshörnan vid fönstret.




Datorbordet och garderoben vid fotändan.




Rosa byråerna med tv, dekoder och hörlurar. Ovanför skymtar källarfönsterna. Japp, du läste rätt!! Vi b o r faktiskt i källaren. Hur mysigt som helst.



Här syns de bättre.
JAG vill ju ha det här rummet!! *gnällig* ;-)


Sådär............. nu hoppas jag att kvällens inlägg duger åt J, eftersom jag tillägnat en stor del av det till att skriva, och visa bilder på hennes rum. Nu ska jag ut med hunden sista svängen, och sedan mysa ner mig i sängen och titta på någon bra film.

Sov så gott!!



Kommentarer
Postat av: jennifer

när ska du göra mitt rum :) ?

2009-01-07 @ 13:15:26
URL: http://siisters.blogg.se/
Postat av: jennifer

AVUNDSJUK!!!

2009-01-07 @ 16:34:14
URL: http://siisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe mamma du är bara för söt! blogga mer =)

2009-01-08 @ 16:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0