gratis besöksräknare

Kan någon ge mig lite energi?!


Jag fattar inte varför jag är så trött och orkeslös hela tiden. Jag vill fixa och dona med en massa saker hemma, måla om, borra upp lite hyllor, om-organisera i skåp och lådor och fixa till min klädkammare till en "walking closet", och jag V E T ju redan på förhand hur fint det skulle bli, och hur bra jag skulle må, om jag hade lite mer ordning hemma. Det är sant som någon har sagt.... att har man kaos omkring sig, så har man kaos i själen också.

Idag skulle jag haft tvättstuga, skulle städat, skulle lagat spaghetti med min goda köttfärssås, och skulle haft besök av två goda vänner som ville komma och ta en kvällsfika. Men det bidde inte så! Det blev o-organiserat plockande av små-saker, varm korv med bröd till middag, chokladbollar till efterrätt, och sent slöande hos grannen på gården istället. Bara tanken på att hunden ska ut sista svängen tar emot enormt. *suck*  Give me strength!!!  K och J, kan vi ta en "raincheck" tro?? :-)

Nä... ska koppla "Älgen" nu och traska ut i blasket, så att jag kan gå och sova sen.

En liten bild på "älgen" nedan. Hon heter Humlan för er som inte visste det, och hon är en Leonberger på 1, 5 år. Mitt bloggnamn "humlemums" betyder pinsamt nog Humlans Mat!! Ett smeknamn som jag gett hennes M A T (!) Kan man bli mer knäpp?? :-)



Min fluff-ulla. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

FluffUlla?!

FluffGudrun, FluffSiv, vafaan som helst men inte Ulla?!

2009-01-11 @ 23:09:10
Postat av: FluffUlla!!!

asg inlägget ovanför måste ju bara komma från en enda person och det är KIMSI!!

2009-01-12 @ 00:19:03
Postat av: Kim Ullasdotter..

Hähä.. Vem annars! :)

2009-01-21 @ 21:24:03
Postat av: carin

Ja inte kan man säga att fluff ulla e liten men namnet passar henne. Kramiz

2009-01-24 @ 22:10:36
Postat av: Anonym

Hej Carin hjärtat! =)

2009-01-26 @ 13:08:35
URL: http://humlemums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0